måndag 28 maj 2012

Sena kvällar

Har på känn att det blir en hel del sena kvällar denna vecka. Fullt upp på jobbet också idag så jag var mör i hjärnan när jag kom hem kl.18 idag. Men jag fick i varje fall infört alla vitsord på datorn. Nu ska jag känna in dem lite innan jag tar ut den slutgiltiga utskriften. Ikväll fick jag äntligen lite fart på resten åv familjen med den värsta städningen att röja allt bråte, träningskläder, tidningar och kläder i mängd och massor. Imorgon får jag börja skura köket. Får och får... Helst skulle jag ju vilja vara ute i trädgården och göra roligheter. Nåja det kommer det också..snart. Genom det öppna fönstret har jag hört koltrasten sjunga så vackert i grantoppen ikväll. Av någon anledning kommer jag alltid att tänka på pappa då. Gulle pappa vad jag önskar att han hade fått uppleva dotterns studentdimission. Gulle pappa vad jag saknar dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar