lördag 26 maj 2012

Helt underbart!

Har en toppendag bakom mig. Steg upp tidigt och började städa, tvätta fönster och bona golv. Fick överraskande besök på terassen av tre små ivriga elever som kommit vandrande genom skogen till Nettevägen :) Sen blev det att vandra mellan städning och Yle Arenan på datorn. Storskräll för Korsholm i stafettkarnevalen, 7 medaljer, varav mina elever tog ett silver och min yngre dotter tog 2 silver och ett brons. Samtidigt hoppade stavhoppardottern guld med personligt rekord 380 cm i Haapajärvi bland stavhoppseliten. Jag gläder mig så otroligt över döttrarnas framgångar, de har tränat hårt och uppoffrat en del för att lyckas inom idrotten. Nu väntar jag hem resten åv familjen med att heja på Sverige, Estland och Albanien i Esc :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar