söndag 3 juni 2012

Hög

Är så hög ännu efter gårdagen, allt var bara så fint och härligt att jag inte kan vara annat än lycklig. Dagen började med att tre harmoniska kvinnor 47 år, 18 år och 16 år fick egen frisörska på hembesök kl. 7.30. Ingen som hysteriskt rusade runt för att försöka få hjälp av den andre eller tredje utan var och en gjorde sitt och fick sen sätta sig ned för att få håret fixat. Lyx!! Tack kära svägerska för en bra början. Yngre dotterns duett på hennes grundskoldimission gick fint, äldre dotterns studentdimission var lång, men innehållsrik och dagen blev bara bättre och bättre. Trots att regnet strilade var det bara soliga miner och glada gäster på kalas. Huset var välstädat, cateringmaten var supergod, serveringspersonalen fenomenal och mina två blomdöttrar sken istället för solen. Många gäster kom och gick och jag hann faktiskt njuta och konversera. Oj vilken dag. Sen när flickorna for vidare på kvällen fortsatte jag och maken att fira sommarlovet med jättegoda vänner. Vi drack skumpa, skojade och slappade, en sån skön början på sommarlovet. Idag har jag hejat på 16-åringen som avgjorde fotismatchen i slutminutrarna med att skjuta in 5-4. En toppenhelg, och NU börjar sommaren, hurra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar