måndag 4 juni 2012

Trögtänkt

Det var min uppgift att köra igång friidrottsskolan idag och se till att allt löper. 90!! ivriga barn började sommarlovet med att hoppa längd, springa häck och leka. Jag märkte tydligt av att min hjärna, som gått på högvarv en längre tid, nu börjat gå i lägre växel. Jag hamnade att köra lite hit och dit för hämta nyckel, fixa papper och få allt att löpa. Speciellt effektiv var jag inte, men åh vad skönt att känna sommarlovet börja! Två ekplantor och en klematis har vi fått planterat idag och sen kände jag den stora tröttheten lägga sig över mig. Jag satte telefonen på ljudlös, kröp upp i soffhörnet med frassen och sov skönt ett par timmar. Ikväll har jag varit på Ärevarvsmöte med Femmaiter och sen slängde jag mig framför tvn med ett glas vin. Sommarlov! Imorgon har jag ledigdag och ska luncha på Spices med väninna, härligt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar