onsdag 20 juni 2012

tekniskt strul

Hur fort man blir beroende av tekniken och hur snabbt man vänjer sig av med tekniken. Min HTC smartphone som jag bloggat med fick nåt fel och började stänga av sig själv. Nu är den inne på reparation och jag får leva med att klara mig utan ett tag. Här hemma går det ju bra med diverse plattor, och laptoppar med Wiifii, men på villan där mokkulan är trööög fick jag nog strunta i nätverksamhet. Nåja mycket annat har jag gjort istället. En hel del bäcker har jag läst och idag var jag in till bokhandeln och bunkrade upp med deckare till :) Rekommenderar varmt Hungerspelstrilogin åt alla som vill ha en annorlunda och spännande sommarläsupplevelse. Jag gillar ju egentligen inte fantasy, men den här serien gillade jag skarpt. Nu ska jag försöka få utläst Zlatan-boken innan jag börjar med mina deckare, men det går tröögt. Supersnyggt mål Zlatan gjorde i Frankrikematchen igår. Nu skall jag vattna lite blommor och kanske börja packa lite midsommargrejer som ska med till villan imorgon. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar