söndag 29 april 2012

Ice Age kontra vår

Såg på Ice Age 3 igår kväll. Den var störtskön, jag satt och småskrattade hela filmen igenom. Förvånande mycket vuxenhumor i filmen, många småskämt som verkligen inte var riktade till barn. Roligt att se välgjorda tecknade filmer. Tror jag ska ta och kika igenom familjens dvd-förråd på Disneyfilmer när jag får tid över. - HA, när skulle det bli!? Jag har tusen saker på agendan som ska göras i maj månad. Igår var jag synnerligen aktiv och fick uträttat en hel del. Tack och lov hittade vi skor åt dottern, en sak mindre att söka efter. Har bokat bord till loppis från imorgon så idag ska jag tömma skåp och lådor. Härligt med fengshui, ut med bråtet. Familjen borta på fotismatch idag så jag får stöka ifred. Skulle förstås ha velat heja på dottern, men behöver ta tillvara tiden och få nåt gjort. Så varför sitter jag här? Oj, okej jag drar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar